Un terratrèmol a la costa de Barcelona
Temps de lectura: 1’
El terratrèmol es va notar a les 13.15 hores, i s'ha donat, segons informa l'Institut Nacional de Cartogràfic i Geològic de Catalunya (ICGC), va tenir el seu origen en el mar a menys d'un quilòmetre de profunditat.
L'epicentre s'ha percebut a la comarca barcelonina del Maresme i l'ICGC demana la col·laboració de la població per a saber si s'ha percebut en més punts i quines conseqüències ha tingut
Després d'aquest sisme, han tingut lloc altres dos tremolors en punts molt pròxims. El primer ha ocorregut a Caldetes d'Estrac a les 15.07 amb una magnitud d'1,7 i 4 quilòmetres de profunditat, mentre que el segon s'ha registrat set minuts després, a Mataró, amb una magnitud d'1,6 i una profunditat d'1 quilòmetre.
L'Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya (ICGC) demana la col·laboració de la població per a saber si s'ha percebut en més punts i quines conseqüències ha tingut. L'enquesta per a aportar informació si has notat el sisme es troba en la pàgina web de l'organisme.